Arkadaşlar 8.30 aylık bir kızım var Devamlı ağlıyor öyle uykusunu seviyor ilkinde uykusunu seviyor akşam yatarken muzırdanıyor yani sizde de var mı bu durum ve-bağımlı benim kucağını istiyor başkasını istemiyor ben ne yapacağımı bilemedim artık yoruldum daha var mı bu durumu yaşayan lütfen paylaşabilir mi