Deletedmom897 adaatuna hemen bakayım tesekkur ederiim ❤️ kızınız kac aylık, verımlı oluyor mu ucretler nasıl acaba
adaatuna Deletedmom897 20 aylık seansı 600 tl’ydi sanırım kahve felan da içtiğim için seansı hatırlamıyorum tam evet çok verimli geçiyor ben aylık paket aldım en son hatta
Deletedmom897 yeager ben ilk kez 1 yasında goturmustum cok cok memnun kalmıstım sanki yasıtlarından ogrencek cok seyı var gibi gelmisti, duzenlı olarak farklı yerlere goturmeyw devam edıyorum❤️ eger bu ayda goturebılecegınız bıyer olursa deneyin bence