Benim oğlum 3 ay 23 günlük . Ana kucağında beşikte filan sürekli kalkmaya çalışıyor. Mesela kucağımda olsa kendini öne atıyor . Sürekli engellemeye çalışıyorum ama gelişimini engellerim diye de tedirginim doğrusu . 4 ayı dolsun yavaş yavaş kucağımda oturtmaya başlayacağım çünkü aşırı istekli