Erva27 Kızlar 4 aylık anne sütü ve mama hariç verdiğiniz takviye damla ne var yazar mısınız neler kullanıyorsunuz
Elifinannesii_ Oğlum 3 ay 23 günlük . D vitamini ve gaz için sab simplex kullanıyoruz . Başka kullandığım bir damla yok