Kızlar kızım 4 ay 4 günlük. Kolik bi bebek zaten huysuz ama bikaç gündür boş yete ağlıyor çığlık atıyor. Gündüz uykuları çok kısa uyandıktan bir saat sonra geri uyumak istiyor ağlıyor. Gece nispeten iyi gündüze göre ama uykuya çok zor dalıyor. Sizin de böyle miydi ? Atak mı yoksa yapılıp kalır mı bu huysuzluk