semraece evet çok fazla var ama çok azı ameliyata dönüşüyor. Doktorumuz tek tek saymıştı ameliyata dönüşme oranını. Benim oğlumun havuz içeri doğruydu bu yüzden kesin ameliyat olması gerekiyordu parankim incelmeye başlamıştı. Ameliyat süreci psikolojik olarak cok zor sizi o kadar iyi anlıyorum ki ben oğlumu ameliyathaneye bırakırken hıçkıra hıçkıra ağladım. Ama inanın bebekler cok daha kolay atlatıyor. Anesteziden uyanırken cok zor oluyor. Ameliyattan sonraki 6 7 saat zor özellikle bizim için cok zordu bir kolunda serum vucudunda kablolar vardı oğlum 7 saat kucağımda bir uyuyup bir ağlayarak durdu ikimizde kıpırdayamadık. Ama 3 4 gün sonra gözüne o eski neşesi geliyor. Benim oğlum ameliyat olduğu gece bile bize gülmeye calısıyordu ama hiç hali yoktu o kadar üzülmüştük ki anlatamam. Dikiş yeri 3 4 cm genel de kol altından tutup kaldırıyorum hala ama şöyle söyliyim ameliyattan sonra da kucağıma alırken zorlanmadım sadece biraz daha hassas olmak gerekiyor.