Merhaba arkadaşlar oğlum 3 aylık , dogdugundan beri atopik kuru ve döküntülü pişikli bir cildi var. Çok değişken bazen iyi bazen daha kötüye gidiyor, her ürünü kullanmışımdır , duş alımına / ortam sıcaklığına/ giyimine her şeyine dikkat etmeye çalışıyorum. Doktorumun önerilerine tavsiye ettiği her ürünü deniyorum , dermatologa da gittim kortizonlu krem kullandık yüzü için özellikle çok kaşınıyor diye. Çok canım sıkılıyor kızlar, aynı durumu yaşayan var mı neler yaptınız ne iyi geldi yada önereceğiniz bir doktor varsa göstermek isterim çok caresizim lütfen size iyi gelen her şeyden bahsedin :((((((((
Sadece anne sütü alıyor ama alerjen için hiçbir yorum yapmadı doktorlar