Cocuk istiyordum kontrolde bana da pcoslu oldugum söylenmişti hatta cocuk sahibi olmamın cok zor oldugu falan. 1 yıl boyunca hep bunu düşünüp üzüldüm sonra Baska bir doktora gittim sen de pcos yok dedi hatta hsg falan cektirdim bi sıkıntı yoktu. 3 ay sonra da hamile kaldım. Diyecegim o ki önce baska doktorlara da baktırın ve de psikolojinizi iyi tutun her şey mentalde bitiyor. Ki sizin zaten bir tane varmıs çok şükür rahat olun:)