Kızlar 9.5 aylık bebeğim var şimdiye kadar hiç meme reddi yaşamadım şükürler olsun öğlen 1 de emzirip uyuttum saat 5 de emmek istemedi sürekli mizirdandi 10 dk emdi tekrar bıraktı 3 aydır mama kullanmiyorduk mecbur kaldım mama yaptım mamayla uykuya daldı beni bir ağıt tuttu anlatamam acaba doymuyormu diye halbuki 2 saat önce emerek uyudu 🤦🏼♀️aşırı takıntılı bir anneyim içim bir türlü rahatlamyor aşırı korkuyorum bebeğimin üzerine titriyorum resmen dışarı 34 derece ise bizim ev 50 derece öyle sıcak bez sayısı azaldı ama aşırı terliyor kaka sayısı normal ek gıda da alıyor zaten şimdi de buna takıldım bez sayısı az diye gunde 2 biberon yani toplamda 400cc su içiyor terinden dolayı bez sayısında azalma olmuş olabilirmi çünkü ev aşırı sıcak sürekli terliyor oğlum muhabbet bitti mi asla 5 gün önce ateşledi 37.5 çıktı ateşi klomax kullandık bide dolven sabah banyo yaptırdık akşam kayinvalideme gittik muhtemelen ondan dedi doktor bide bir çay kaşığı dondurma tattırmistim ardına hemen su içirfim ama boğazı kızarmış her neyse ilaçları kullandık ama psikolojik olarak ne zaman dokunsam sanki ateşli gibi hissediyorum eşim diyo ki ev sıcak çocuğun sıcak olması normal ama anne yüreği hep bi tedirginlik ilk defa ateşlendi o yüzden korktum yani kızlar yazdıklarıma bakarsanız benim dertleşmeye ihtiyacım var ben çok panik bir anneyim her an her dakika arkasında koşuyorum bisey olacak korkusu sürekli içimi sarıyor beni rahatlatır misiniz rica etsem🥲🌸