karpuz_ imaddesi bende öyle ve ağrısı çok oluyormuş ondan korkuyorum 😂 bi de tekrar çocuk düşünmüyorsan yaptırmak lazımmış çünkü tekrar sarkma olabilirmiş para boşa gider sonra😂