Oğlum benim Kasım 28 doğumlu 2019
Anaokuluma gitmedi gidemedi nedenler var ayrıntıya girmeden söylüyorum
Olmadı gidemedi sonuç olaraktan evde oldu
Şartlar öyle gerekti
Ve ilk okul için hazır değil ve çok istiyor anaokulu
Daha sorumluluk almaz cok sıkılıyor çok daralıyor hareketli bir çocuk
Ben önceden okul öncesi eğitim görsün istiyorum
Hazırlansin
Kendini daha iyi ifade etsin dil gelişimi içinde
Rapor alacaktım bir anaokulu ile görüştüm çıktığı okuldan dilekçe verilmesi lazım mis.
Ama arkadaşım diyo ki
Sakın alma rapor sakın ama ilerde engelli gibi önüne çıkacak o rapor öyleymis
Böyle bir şey söz konusu mu karşısına çıkar ml????