binnur37 kakası gazı yok karnı tok çok eminim. Tedagil sürüyorum ama 10 dk uyuyor sonra bir anda çığlık çığlığa. Ya o çığlığı ağlamayı bir duysan cocuha bir şey olmuş sanarsin. Sonra ben uyuyamıyorum diye ağlıyor 😅
Dün gece gece uykusu 1 de geçti 3.30 da uyandı ve daha uyumak istemiyordu sonrası savaş 😅