ayisit Kitsu papatya çayı olabilir ama birkaç çay kaşığını geçmeden, anasonu direkt vermeyin eğer emziriyorsanız kendiniz için sütünüzden geçer.
ayisit Kitsu ben de sırf uyusun diye Melisa çayı içmiştim tadı çok kötüydü ama yine de uyumadı 😅 çok uykusuz geceler geçirdik, bitkiler işe yaramıyor bay bay night bile düşünmüştüm uyusun diye
Kitsu ayisit ben artık sıkıntısı ne bulamıyorum. Uykusuz geceler günler.. 7 aylık bebek günde toplam 6 7 saat uykuyla ayakta durur mu 😂
metemom_ Kitsu ben verdim canım anason iki gün işe yarıyor sakinleşiyor uykuya geçişten 1 saat önce verdim
Kitsu metemom_ şey peki yıldız anason var evde olur mu 7 aylık bebeğe iki çay kaşığı versem. İki günden sonra noldu
Pamukhanim_ Kitsu ben direk değil eczanelerde satılan çay formatında papatya rezene karışımı vermiştim doktora sorup
Gmzakts19 Kitsu ben verdim her iki kızımada diş çıkarma dönemlerinde hiç uyumuyorlar diye. Birkaç kere ama öyle çok değil. Yine deliksiz uyumadılar 10 ker ekalkıyorlarsa 5 defa kalktılar 😅
[silindi] Kitsu Avrupa’da bebek çayı olarak bir yaş altına veriliyor rezene papatya falan karışık başka çaylar da var içinde. Ben cesaret edip veremezdim ama arkadaşım ikizlerine kullanmıştı hem gazlarını da kolay çıkarıyorlar
Kitsu [silindi] annem bana Panason denilen bir çay veriyormuş onu aradım yurtdışında var Türkiye’de yok. Cesaret edemiyorum bende denemeye
ayisit Kitsu hem sıcak hem diş hem de ataklar uyku düzeni bırakmıyor maalesef, benim kızım 16 aylık oldu 12-13 saat uyanık kalıyor aklım şaşıyor 😄
binnur37 Kitsu yaa kıyamam diş sancısı falan olabilirmi tetagil sür istersen parmak fırça ile fırçala dişlerini rahatlar