Kızlar bugun ilaç yazdırmak için saglık ocagına gıttım. Oradakı hemsıre durup dururken dedı kı yakın zamanda kan verdınız mi? Hayır dedım. O zaman gelip verin eşiniz buraya kayıtlıysa o da gelsin falan dedi. Saglık bakanlıgının baslattıgı bır uygulama herkesın gelmesı gerekıyor dedı. Haberınız var mı boyle bir uygulamadan?