Gün içerisinde bebeğinize neler yaptırıyorsunuz benimki sürekli ayakta durmak istiyor ayağa kalkmaya çalışıyor sinirleniyor bağırıyor çağırıyor ağlıyor bugün kahvaltı bile yapamadım akşam yemeğini çok zor hazırlıyorum o da tek çeşit asla durmuyor bensiz ayaklarıma sürünüyor zaten başka odada kalamıyor tabii ki direk yanıma geliyor çok huysuz ağlıyor bağırıyor çağırıyor ayrılma korkusu var hiçbir şey yapamıyorum kendisi de hiçbir şey yapmıyor sürekli dizimin dibinde oyun bile oynatamıyorum nelerle oyalıyorsunuz Gelişim için etkinlik falan yapayım diyorum asla kitapları falan fırlatıyor