nidoqueen bebegim 3500 kilo doğdu, şuan 1 ay 22 günlük ve kilosu 5200 gr sizde nasil acaba.. Sütüm yetersiz mi diye düşünüyorum
yagizsmom nidoqueen her ay 1 kilo alımı çok iyi sizin de 2 aya yakın ve neredeyse 2 kilo almış kesinlikle yetersiz değil
mavislerinannesi0 nidoqueen Bence o düşünceye hiç girmememiz gerekiyor girdikçe aklımızdan gecirdikce etkiliyor gerçekten bol su içip emzirmeye uykusunda da mümkünse elinizde aparat varsa sağım yapmaya çalışın faydası oluyor ki bence gayet yeterli sütünüz🩷
serappp40_ nidoqueen maşallah kilonuz gayet güzel benim oğlum da 3.460 doğdu 1 aylık kilosu sizinkiyle aynıydı
nidoqueen yagizsmom umsrım öyledir sık beslemeye çalışıyorum ama hala uykusundan uyandiramiyorum hep uyumak istiyor