Selam kızlar benim kızım 22 aylık öğle uykusunu bu ara dört saate yakın uyumaya başladı çok mu uzun ben de kaldırmıyorum uykusunu alsın diye uykusunu almadan kalkınca çünkü çok huysuz oluyor ağlıyor saat 1 e doğru uyuyor neredeyse beş te kalkıyor . Sizin bebişleriniz nasıl