Biz de yaşadık 17 falandı dehidrasyon olmustu. Anne sütü yetersizliği sebebiyle mama başladık. Eğer sütün yeterliyse meme reddi yapmayacak bir biberonla sağ ver cc görerek besle yani. Biberon vermeden mutlaka emzir sürekli. Mama verirsen de bu döngüden kurtulamıyorsun süt azalması + mama miktarının artması falan derken bi bakıyosun süt aşırı azalıyo sonucu da meme reddi işte. yani emzirmede ısrarcı ol ben korkumdan yapamadım maalesef. Gecmiş olsun