papatyakokulum_ kızlar ben bu yarınlara kartopu eğitimlerini tamamladım. 7-11 temmuz arasında alabılırsınız dedıler. bılgılendırme gmaılı geleceği yazıyodu. ama hala bı hareket yok. sayfada hala talebınız alındı yazıyor
papatyakokulum_ simseklivekalpli benım tarıh gectı maıl gelecek dıye beklıyordum. gıtsem alabılır mıyım acaba
papatyakokulum_ BordoHuniliAnne şube sectım ben ama bılgılendırme maılı gelmedı bende belırtılen tarıhte gıtmedım almaya