eses123 bu sebeple sevmeyecek olan bence sevmesin.bebeginiz henuz cok kucuk daha uzunca bir sure kimseye yaklasmak istemeyebilir size yapisik yasamaya devam edebilir ki edecek de.normal olan bu cunku.dede babaanne anneanne iliskisine gelecek olursak zamanla aralarindaki iletisime gore sekillenir zaten.su anda cok kucuk ama nacizane tavsiyem kim olursa olsun bebek ya da cocuk birine yaklasmaya kendi karar vermeli.istemiyorsa asla zorlanmamali.1.5 2 yasa dogru siz de sunu fark edeceksiniz bebekler de insan seciyor ve aslinda iliskileri karsidakinin yaklasimina gore sekilleniyor.