Elifinannesii_ Kızlar 3 ay 23 gün önce sezaryen doğum yaptım . Doğumdan sonra ilk adetimi 18 gün önce olmuştum . 18 gün arayla ikinci regl başladı . Kahverengi olarak başladı kırmızıya dönmeye başladı . Emziriyorum sizce normal mı bu durum ?
esraalic Elifinannesii_ ben doğum yapalı 13 ay oluyor doğumdan 3 ay sonra regl olmaya başladım düzene girmişti baya gününde oluyordum ama bu ay bir garip oldu en son 27 Haziran’da oldum 3 gün sürdü bitti şimdide bugün oldum yani 15 gün arayla bende anlamadım randevu aldım doktora gidicem.