5 gün önce 2. Çocuğumu doğurdum kızlar. Ama suan aşırı yabancılık cekiyorum kabullenemiyorum ilgilenmek ağır geliyor. İlk çocuğum benden uzaklaştı gibi hissediyorum onunla eskisi gibi bas basa vakit geciremicek olmak onunla olan düzenimin komple değişmiş olması evin içinde onun dışında bi bebeğimin daha olması tuhafıma gidiyor.ilk çocuğum için aşırı üzülüyorum kardeşini benimsedi seviyor öpüyor kokluyor ama benim ona baktıkça içimde kopan bseyler var suan bunları yazarken bile ağlıyorum. 2 gecedir yanıma yat diyor yatamıyorum onu yanıma alıyorum dışarı çıkalım diyor çıkamıyorum sürekli onun isteklerini arka plana atmak zorunda kalmak beni mahfediyo nasıl asacagım bu durumu bebeğe nasıl alışacağım böyle hisseden hiç oldu mu aranızda