Minigim38 benim bı diyetisyen arkadaşım vardı o demişti bana da her danisanima tavsiye etmiyorum yanlış anlaşılır diye ama anneme kaynanama falan kullandirdim onlarda ise yaradı sende almak istersen aklında olsun diye bu içecek olanlardan değilde tablet olanlardan ben bı dönem aldım ama düzenli kullanmadım