Çarpıntım var diye post açmıştım. Bugün doktora gittim bana böyle birşey söyledi. Ne yapmam gerekiyor dedim kendini yorma dedi. Bunun bir tedavisi yok mu acaba? Ciddi birşey mi bu? İnternetten bakıp saçma sapan şeyler okumak istemiyorum. Fazla değil dedi ama yinede tedirgin oldum. Çarpıntı sebebini öğrenmek için de holter cihazı takılacak. Araya 15 temmuz girince Perşembe gününe kaldı. Çarpıntı için gittim bunu öğrendim. Allah affetsin geldi mi üst üste geliyor 🤦🏻♀️