MyDarlingSon hayırlı olsun canım sorunsuz gitsin inşallah benim kızda gidecek bu sene bugün gittim okula geçen sene kreşe gönderdim iki hafta gitti çok ağladı öğretmende alın dedi aldım bu sene de pek gönüllü değil bugün okul hiç güzel değil dedi umarım sorunsuz gider birde canım ücret talep ettilermi kağıtta anaokulu zorunlu olmadığı için ücret ödeniyormuş 1 dönem 6.750 2.dönem beşbin küsürdü ayrı yeten aylık 1350 tl ödenecek sizde de oldumu