hazale966 İlk defa kullanacağım biraz tediriginim reglimin 5. Günü olacak aslında bitmiş gibi yarın denize gireceğim az da olsa gelir diye kullanayım diyorum Nelere dikkat etmem lazım ve marka önerisi alayım sizden hangisi iyii??
simseklivekalpli hazale966 bence adaptöre gerek yok. İpini açıp fitil gibi ittiriyorsunuz zaten. Facelle alıyorum ben rossmandan, ob da güzel bakabilirsiniz.
ayisit hazale966 rossmandan almıştım bedenleri var normal doğum yaptıysanız ve kanama normalden fazla ise L beden, sezaryen doğum ve normal kanama ise m beden
cokbilmismom hazale966 o.b mini yeterli olur son günlermis zaten. Ben onu kullanmıştım. Ama hiç sevmedim mecburiyetten kullandım. Hatta tatilden sonra hayatımda ilk kez idrar yolu enfeksiyonu oldum tamponla ve adetliyken denize girmekle ilgisi olduğunu düşünüyorum. Çünkü saaate bir tampon değiştim ıslak asla kalmadım ama yinede başıma geldi
Dilan21 Tampax kullanıyorum adaptörlü çok rahat. Eğer yoğun geliyorsa akıtma yapıyor uzun kalırsa yoksa çok memnunum. Kotexin de adaptörlü var. İlkkez kullanıyorsanız adaptörlü alın derim. Tampon rahatlıktır 🤣
hazale966 cokbilmismom ya banada hoş gelmiyor içerde bişey kalması🤣 ama bende mecbur kullanıcam😵💫 korktum şuan inşallah bende enfeksiyon olmam😣
cokbilmismom hazale966 olmaz insallah vaktin varsa ilaca başla o daha iyi valla ben bu zamana kadar hep ilaç kullandım
biraz_tantana hazale966 ben kullanıyordum çok rahat koku falan da olmuyor ancak bir mankenin tampon kullanımından dolayı bacaklarını kaybettiği haberini gördüğümden beri regl kabından devam daha sağlıklı
BordoHuniliAnne hazale966 o.b ve tampax denedim kesinlikle o.b daha iyi, tek yapman gereken parmağın ile ittire bildiğin kadar ittir, doğru kullanım için taktıktan sonra tamponun varlığını içinde hissetmemen gerekiyor.
biraz_tantana BordoHuniliAnne bence konforlu evde daha konforlu ama dışarı çıkarken yıkana bilir pederden takıp öyle regl kabını kullanıyorum ne olur ne olmaz diyerekten tabii hangi marka olduğu da önemli ilk aldığım daha ucuzdu ve kayıyordu
hazale966 cokbilmismom ya geciktiricide iyi değil diyorlar bütün düzeni alt üst ediyor vs diyorlar. Bilemedim hepsi sıkıntılı ya😣