Kaan15kaan 4 aylik bebeklerde bu ayda donebiliyorlarmis ama daha bi durum yok sizlerdede boyle olan varmi nasil donmesini kolaylastirabilirim
pasaninannesi Kaan15kaan bizimde 3 aylık ben destekle öğretmeye çalışıyorum. Yan yatırıyorum kendis dönüyor öyle öyle baya gayret ediyor yani tam dönecek gibi yan yatırıyorum zaten. Bide yüzüstü yatırın öyleykende dönmeye daha çok uğraşıyor
DerenGrkemYetiker Kaan15kaan hiç uğraşma canım biz 5.5 aylık olduk son 4-5 gündür dönmeye başladık. Çocuğun bedeni ne zaman hazır olacaksa o zaman gerçekleştirecek.
Zeynapasel Kaan15kaan tam 4 ay da donmeye başladı ve cidden çok zormuş böyle kendine basına bırakamıyorum odada sürekli yerde maalesef artık sürünmeye çalışıyor gidemedkce agliyor
UmayNil Kaan15kaan bizimki de beş- beş buçuk aylıkken başladı, endişe etmeyin hemen. Her çocuk bir değil ayrıca
UmayNil Kaan15kaan her gün yardım ederek dönmesini sağlayın, kendisi de hemen öğrenecektir, hemen dönemese de zamanla başarır
Zeynapasel UmayNil katılıyorum babası sürekli yüz üstü bırakıyordu bence bu sayede 4 de döndü diye düşünüyorum