Hellöö kızlar. 6 aylık minnak oğlumun gece uykuları efsaneydi. Ta ki 6. Aya girene kadar. Saat başı uyanmalar mi dersin, yatakta bı o yana bı bu yana dönüp en sonunda yüz üstü yatıp biraz uyuyup gerisin geriye dönemediği için haykırarak ağlamak mi dersin… Üstüne üstlük sabah 5′te uyanıyor bızdık. Sonra bir baktım atak haftası başlamış (doğruysa tabii😂) ne zaman geçer bunlar kızlar var mı aranizda bu tarz sorunlar yaşayan? Heeeelppppp!!