Merhaba hepinize bir ay önce bakır spiral beni çok kanatıyor diye hormonlu spirale geçtim taktıktan sonra hiç sıkıntı yaşamadım ama ilk adetimi olduktan sonra bayağı yoğun ve uzayan kanamam var bu durumu yaşayan var mı düzelen var mı acaba lütfen yardımcı olur musunuz