aybarss0816 Merhabalar sevgili anneler , Oğlum 46 günlük 5. Günümüz bugün ve hala kakamızı yapamadık . Neler yapabilirim aranızda yaşayan var mı bu durumu . Yardımcı olabilir misiniz 🙏
kkaraa aybarss0816 kaka yapmadığı için herhangi bir huzursuzluk durumu söz konusu mu? Karnında şişlik , gaz birikmesi falan. Yoksa normal gazını çıkarıp keyfinde sadece kaka mı yapmıyor
CilekliKedy aybarss0816 anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar normal diye biliyorum herhangi bir huzursuzluğu yoksa
aybarss0816 kkaraa huzursuzluk var kolik gibi diyemem ama gaz çıkarırken de zorlanıyor gibi hissediyorum .
kkaraa aybarss0816 şundan dolayı soruyorum benim kızımda 4-5 gün yapmadığı oluyor ama rahatsızlık belirtisi de yok. O yüzden farklı yollara girişmedim hiç doktorumuz da günde 10 kere yapması da normal 10 gün yapmayışı da normal karşılanır dedi
bossmomm aybarss0816 benim bebeğmde o günlerde sadece anne sütü aldığı halde düzenli olarak 4-5 günde bir yapıyordu şuan 93 günlük hâla aynı bir düzen ama bugün 6. Gün oldu hâla yapmadı. Sürekli masaj yapıyorum karnına gazında problem yok sürekli yapıyor. Dışkılaması çokta cıvık olmuyor bazen