dgltkn aldım ve hiç memnun kalmadığım için geri iade ettim. Her an devrilecek gibi asla sağlam gelmedi Gözüme. Bi de plastil kısımları çok hafifti eğilik bükülecek gibi. Zaten görsel olarak hoşuma gitmişti ama iade ettim. Yerine ikea antilop aldım çok çok memnunum