ANA-HAT Arkadaşlar merhaba bebeğim diş çıkartıyor. Bir tane dişinin ucu çıktı fakat yanındaki dişin çıkacağı yer şişti. Diğer diş çıkarken damağı böyle olmamıştı, normal mi bu durum? 🌸
ANA-HAT dilekerem28 İçinde beyazlık var mı sizdeki şişliklerinde. Sanki beyaz mor gibi içi o yüzden apse mi acaba diye endişe ettim🌸
dilekerem28 ANA-HAT aynı bizimde öyle doktora kontrole gitmiştik gösterdik yakında çıkar demişti doktorumuz
sarikavun ANA-HAT surme eripsuyonudur buyuk ihtimal dis hekimiyim. Normal gibi gorunuyor fotoda dis cikarma jellerini yesil sogan dis kasiyicilari deneyebilirsiniz. Sislik artar su toplamis gibi ama ici kirmizi bi boyut alirsa dis hek. Goturun ama once takip😊
ANA-HAT sarikavun Çok teşekkür ediyorum, şişlik yaklaşık bir aydır bu şekilde sabit. Yanındaki diş hiç şişmeden bundan önce çıktı. Bende o yüzden endişelendim bir problem mi var diye. Takip edeyim dediğiniz gibi olursa doktora gideriz🙏🌸
sarikavun ANA-HAT jel surerken ya da gun icinde agrisi olmadigi zamanlarda hafif masaj yapin sislik uzerine dedigim gibi surmeye bagli erupsiuon kisti gibi duruyo ama ici kizarirsa kan toplamasi gibi ya da cocuk icin cok agrili olursa dis hekimine goturun her dis birbirinden bagimsizdir bi hafta daha takip edin isterseniz mudahalesi de basit ve kolay ufak bi kesiyle cizik atiliyo ustune sivilce patlatmak gibi dusunebilirsiniz agrili korkulacak bisi degil yakininizda dis hastanesi varsa beklemeden bile goturebilirsiniz.
ANA-HAT sarikavun Anladım çok teşekkür ediyorum, bugün şişlik biraz daha inmiş gibi. İlçedeyim yakında hastanede yok maalesef. Dediğiniz gibi bir hafta daha kontrol edeyim ben 🙏💕🌸
ANA-HAT sarikavun merhaba sizi tekrar rahatsız ediyorum ama sabah 6 buçuk yaşındaki oğlum yemek yerken ön dişlerim acıyor dedi. Bir baktım ki arkadan diş çıkmaya başlamış ama öndekiler duruyor ve sallanma dahi yok.Dişlerini artık kendisi fırçaladığı için fark etmemişim. Çok üzüldüm geç mi kaldık öndekileri çektirmemiz mi gerekir hemen. Damak yapısı zaten dar bir çocuk arkadaki diş yerine yerleşir mi öndekileri çektirince 🙏🌸💕
sarikavun ANA-HAT elinizle veya bu parmak fircalarla bolgeye hafif hafif masaj yapmayi aksatmayin bebisi de rahatlatacaktir
patlakprezervatif ANA-HAT bende böyle diş çıkarmıştım benim çenemde dar. Telde kullanmadım dişim düştükten sonra yerine oturmuştu. Ve alt dişlerimde yamukluk yok üst dişlerimde yamukluk var.
ANA-HAT patlakprezervatif yaa teşekkür ederim içim rahatladı baya gerisinde görünce yeni çıkanı canım sıkılmıştı,çocuk diş hekimliğinden randevu bulamadım talep oluşturdum bekliyorum bulunca götüreceğim hemen🌸💕