dorinde kızlae dogumdan sonra 9. ay da adet oldum bu ay 10. ay yani olmadım adet ve 21 gün gecikme yasadım. dün kanda beta bakıleı ve 31 çıktı bu kadar gecikmeye 31 değeri normal mi ? kimyasal olabilir mi ? 11 aylık bebegim var ve emziriyorum niye böyle oldu :( nolur içimi rahatlatcak bisey söyleyin kimyasal olabilir mi ?
Miracinannesi_ dorinde emzirirken adette düzensizlikler oluyor bu yüzden kimyasal ihtimali ilk akla gelen durum olmuyor hayırlı olsun diyelim 😊
MamaUygarVibes dorinde 21 gün gecikme için düşük bir değer, belki geç dollenme belkide kimyasal gebelik, iki gün sonra tekrardan kan verin o artışa göre az çok fikir yürütülebilir, hakkınızda hayırlısı olsun.
busealmilanil dorinde kan vermeden önce gebelik testi yaptınız mı hic? Biz de aynı yöntemle korunuyoruz 25 gün geciktim ben de. Çok strese soktu şu an bu gönderiniz beni 🙊 Hormonal diye düşündüğümden hiç test kan vs yapmadım, sizin gecikme harici bir belirtiniz oldu mu?
dorinde yildizmom-2023 acil de öyle dedi ama içim içimi yiyor korunuyorduk bir de biz prezervatif ile ya nasıl oldu aklım almıyor
dorinde busealmilanil evet yaptım :( tam a6 test 2 tanesş erken gebelik testi. hepsinde silik çizgi çıktı. ihtimal vermedim dün gece dayanamadım beta hcg vermeye gittim 31 çıktı 😕
busealmilanil dorinde 10 buçuk aylık bebegim şu an. Ben lohusalik bitti, direkt regl oldum. 20 günde 1 oluyordum da, bu sefer böyle bir gecikme yaşandı, hormonal olduğunu umuyorum 🤷🏼♀️