starwomen mom97X Aya kadar kızıma göre hazırladığım için ona göre çorba, sebze haşlama falan alıyordum. 8. Aydan sonra bizimle yediği için çorba, pilav, yoğurt o tarz şeyler alıyordum
hafizevr mom97X ben genelde çorba yada muhallebi yaparım. Yanıma ek meyve alırım. Meyve süzgeçiyle eline veririm. Suyunu alırım. ☺️
hafizevr starwomen hemen adepte olabildi mi benim bebeğimde 8,5 aylık hala ona ayrı yiyecekler yapıyorum sonra alışıp bizimkileri yemez diyede tereddütlerim var siz nasıl yaptınız☺️
starwomen hafizevr Biz ek gıdaya 5.5 aylıkken başlamıştık. Açıkçası ben aşırı dikkat etmedim ek gıdada biraz eski usul şeklinde devam ettim. Kızım da hep yiyen bir bebekti. Doktorumuz da 8. Ay kontrolünde yemeklere baharat, tuz eklemeden kendi yaptığınızdan yedir dedi. Yedirdim kızım da hiç itiraz etmedi. Öylelikle başladık. Ben baharat tuz atmadan biz ne yiyorsak kızıma da yedirdim. Kızımın dişleri olmamasına rağmen güzel yiyordu. Her zaman diyorum anne ne kadar rahat olursa bebekte o kadar rahat oluyor. Şimdi kızım 3 yaşında hiç yemek seçmiyor çok şükür
pozimom hafizevr bencede kendi yediklerinizden yedir alışsın benim oğlan benimle her yemegi yer .. 7 nci aydan beri.
onemore mom97X seçiciyse inan yemiyor benimki de 22 aylık sevdiği bi çorba yapıyorum genelde sulu yemek pilav pek yemez
nurdann1 mom97X başka yerde yemek yemiyor ah canım ne çekiyorum ben bir bilsen. Ne yesek veriyorum da illa ki çorba da yapıyorum ne olur ne olmaz diye herşeyi yemiyor😒
ranabetuul starwomen yaa maşallah 🧿 damakları ile ezebiliyorlar mı nasıl oluyor acaba ? Bazı anneler püre vermiş uzun süre ezemezler diye
starwomen mom97X Ben hiç bebek bisküvisi vermedim. O aylarda pilav, makarna, erişte, sulu yemekler her şeyi yiyordu.
guzelanne564 Öğlen çıkacaksak çorba/ meyve püresi/ irmikli meyveli muhallebi tarzı akşam çıkacaksak kıymalı sebze püresi/ köfte tarzı şeyler
mom97X starwomen benimki de yiyor ama misafirlikte bazen bebe bisküvisi kolay ve doyurucu pratik olabiliyor
atarepla Uzun süreli dışarıda olacaksak çorba götürürüm ama 3-5 saatse bizim yediğimiz yemeklerden veririm, organik bebe bisküvisi, hazır kavanoz organik sütlaç vs. 10 aylık
neslika mom97X havalar serinken muhallebi, yoğurtlu karışım pankek vb alıyordum ama sıcakta bozulabilirler diye şimdi sadece meyve ve kuru mama alıyorum. Ayran, kefir marketten alıp içiriyorum. Kendi yediğimden veriyorum.
cokbilmismom mom97X 16 aylık olacak bir kaç güne. Yanımda mutlaka kavanoz mama olur(kendim yapıyorum). Yogurt, muz, organik bebe bisküvi. Eğer akşam yemegine dek geldiyse çıkmamız köfte veya çorba