

Kizlar lütfen bakar mısınız? Sabahtir acildeydik serum verdiler. Krem sürdüm geçmedi daha da böyle oldu. Cildiyeye gösterdim kurdeşen dedi. Yaşayan var mı nolur yazar mısınız hiç geçmeyecek çocuğuma bişey olacak diye korkuyorum. İlaç kullanıyoruz ama henüz geçme yok panik oluyorum. Kan tahlili yaptırdık öğleden sonra ogrenicez. Yaşayan varsa bana yazabilir misiniz ?