NilBensu Merhabalar mutfağım 4 ten sonra çok güneş alıyor. Güneşi kesen siyah güneşlik veya siyah stor alacağım. Sizce hangisini almalıyım? Stor perde daha hoş duruyor fakat cam açarken hepsini kaldırmak zorunda kalıyoruz. Fikir verebilir misiniz ?
starwomen NilBensu Benim mutfağımın bir tarafı tamamen cam ve stor kullanıyorum ama hiç sevmiyorum. Dediğiniz gibi aşırı güneş alıyor ve hiç bir faydası olmuyor. Stor güzel duruyor ama işlevi 0
Birbahargunu NilBensu yeni evime taşınacağım storları elden çıkarıp güneşlik diktireceğim tüm eve çıkar şakır şakır yıka ben kullanışlı oluşuna bakiyorum artık
hifa0302 NilBensu lens perde yaptırabilirsiniz gayet kullanışlı ben mutfağıma kullanıyorum ama güneşi ne kadar keser bilmiyorum
suhedaaaaa NilBensu Toz tutmaması açısından (düzenli süpürüldüğü takdirde) stor favorim. Ama onu da yıkamak külfet. En iyisi güneşlik ve fon perde.