esraaesraa Bende 9 Mayıs’ta doğum yapmıştım 2 hafta öncesi bana msj geldi ASHB adlı başlıktan..
İçeriğinde hak sahibi olarak bilinen kişiler kimlik numaralarıyla birlikte doğum yardım paralarını Halkbank şubesinden hak etmiş olduğu ödeme tutarlarini alabileceklerdir diye…
Bende eşime söyledim o da e devletimden baktı onaylanmış dedi