Merhaba arkadaşlar benim oğlum 3 yaşında tuvalet eğitimini verdim fakat dışarıda aniden tuvaleti geldiği zamanlarda ne yapıyorsunuz mesela geçen gün işim uzundu dışarıda markete girdik tuvalete geldik kişi geldi çişini altına yaptı yani yapacak bir yer olmadığı için böyle durumlarda ne yapıyorsunuz acaba mesela metroya bindiğimiz zaman tuvalete gelse metro’nun ortasında neolcak bu tip durumlara nasıl çözüm buluyorsunuz