Kızlar 2 temmuzda Spral taktırdım sol kasık ve bel ağrım hiç geçmiyor . Adet sancısı gibi en ufak üşümede hemen ağrı artarak devam ediyor bunu yaşayan var mı. İkinci adetim olup bitince doktor kontrole gel dedi. Ben adet sancısı nedir bilmem suni sancı çekiyorum sanki öyle bişey .