Kızlar bebeğimde bu bakteri üremiş değeri çok yüksek çıktı 100.000. Cuma günü öğrendik 3 tane hastaneye götürdük birinde yataklı servis yoktu diğer ikisi de yatırmadı ilaç verip gönderdiler bugün tekrar hastaneye geldik yatırın diye yatış verdiler. Hiçbir belirtisi yoktu çocuğumun kusma dışında, ona da doktor normal sütün boldur diyordu. Kilo alması yavaşlayınca idrar kültürü yapıldı ve farkedildi. Kendimi çok suçluyorum. Aman diyeyim dikkatli olun ben yandım siz yanmayın. Cumadan bu yana 600 gr kaybetmiş daha 53 günlüğüz içim yanıyor dualarınızı esirgemeyin lütfen 3 gündür gözümün yaşı dinmedi. Annelik ne zormuş ama varlığına bin şükür Rabbim evlatlarımızın yokluğunu göstermesin 🤲🏻