Eveeettt hazırsak başlıyoruz🥲
Eşim bugün işten geldi gemide çalıştığı için 6 gün gemide kalıyor 6 gün evde ve bugün 1. Günü ve eşimle başlamak istedik🫶🏼
Sabah geceki bezini değiştirecektim ki baktım bezi azalmış dedim bağlamayayım bir deneyelim bugün.
Bezini çıkardım ve ne giydireceğimi bilemedim, alıştırma külodu almıştım ama kullanır mıyım bilmiyorum. Bol bol alt açma örtüsü de edindim, lazımlık ve klozet küçültme aparatı da mevcut.
Neyse kahvaltı hazırladık bebeğim bizden önce başladı ve bezini çıkardıktan yarım saat sonraya denk geldi çişini yapması. Temizledik anlattık tuvalete yapıyoruz çişimizi kakamızı diye ki iletişimimiz aylardır var zaten snyalleri görüp başlamak istemiştik zaten.
Kahvaltısı bitti aradan yarım saat geçti benimle koltuktaydı biraz panik oldum dedim çişin var mı? Hadi çişini yap dedim gitti hemen tuvalete eşim götürdü. O sırada müşteri hizmetleriyle konuşuyordum yanlarında değildim çişini yapmış ilk defa🥹 beziyle yapıyordu zaten çiş diyip ama bu sefer bezsiz yapmış ve taşırmış dışarı ama mantıken çiş deyip yapması duygulandırdı bizi🥹 gün içinde de yarım saat ya da saat başı gibi sürekli çiş ve kaka yapma teklifinde bulunucaz.
Akşam da bağlamayı düşünmüyorum bez alt açma örtüsünü kat kat sereceğim, su geçirmez alez de var, ayrıca yatağı da yıkanabilir pedli alezi var yani dert ettiğim tek şey kaka şuan için.
Günlük olarak paylaşacağım isteyen takipte kalabilir💚
Şans dileyin hanımlar, umarım hızlıca alışır ve burada bıraktırdık diye tuvaletle ilgili son postumu da açarım yakın zamanda🥹