ozgealparslan ya anlamlı kelime her çocukta olamayabilşr.mesela baba yerine bbba der anne yerine dedde der mesela bişeyler anlatıyor ama anlamıyor olabiliriz bu normal çay diyorum o day der.3 yaşında hala 2 kelime kullanmayan tanıdığım çocuklar var ya bu otizm neden bu kadar hortladı ne oldu da bir anda herkeste otizm çıktı deliricem ben düşünmekten sürekli nette araştırıyorum sürekli çocuğun hareketlerini sorguluyorum annelikten soğudum ben ya