htc0203 kayipbaliknemo ben biraz pişik kremininde sürüyorum ama dogru mu bilmiyorum açıkcası iyi geliyor koltuk altlarına boyun altlarınna yanaklarına çok çok az olacak şekilde
Mommyhann kayipbaliknemo en iyi gelen şey banyo hatta eğer büyükse bebeğiniz şişme havuz yada leğen gibi bişeyiin içine su doldurun oynasın
betul97_ kayipbaliknemo Sık sık yıkayıp kuru tutmak gerek. Kızım doğduğu yaz ayıydı boynu isilik olmuştu yıkayıp güzel kurutuyordum ağız mendili koyuyordum. Pudra iyi değil dediler bende öyle kuru tutuyordum