xxxsedef 1 aydır falan 3 yaşındaki oğlumun ayak baş parmakları simsiyah hastaneye götürdüm ama yetersiz geldi söyledikleri bu durumu aranızda yaşayan var mı bana yardımcı olabilir mi
sek_kahve xxxsedef Allah Allah saç falan dolanmış olmasın? Bence kesinlikle başka hastaneye götürmelisiniz
Prensesannesi38 xxxsedef kan dolaşımında sorun vardır normal değil erteleme götür doktora kalpten de geliyor olabilir kan değerlerinde de anormalik olabilir
xxxsedef Prensesannesi38 Ayy demi başka hastaneye götürmem gerekecek geçer diye düşündüm de hayır geçmiyor tek bir parmağı da değil iki parmağı da öyle acaba acile götürüp tahlil falan istesem anlarlar mı
sek_kahve xxxsedef yani bildiğiniz saç çok ince dolanıp parmağı sıkıp kan dolaşımını azaltmış olabilir mi dedim ama normal değil bu durum ve kendi kendine geçeceğini beklemezdim şahsen.