kitapkokusu_
Sizinle konuşmuştuk sanki başka konular hakkında öyle hatırlıyorum. Daha 2 ay gitmiş okula uyum sağlaması ve adepte olması sabırlı olmanız gerekir. Aldırdığınız destekler kısa vade de destek sağlamaması da normal. Okula başladığı zaman öğretmen, terapist ve siz iş birliğinde olmalısınız. Etkilendiğini durum ne ise onun üzerinden terapi almaya devam etmeli.
Zamana bırakın ama tedbirleri elden bırakmayın.