Miracinannesi_ Normalde pantolonlar 3-4 yaş oluyor kisa tulumlardan almak istiyorum ama kesimi pantolon gibi mi yoksa daha mı bol oluyor 2-3 yas mi alsam 3-4 yaş mı karar veremedim bu arada bebeğim kilolu
ebru3457 Kiloluysa büyük alın bence boydan olur ama bedenden çok yapışa bilir yani tabi sizin tercihiniz ama ben kızımda hep biraz büyük alıyorum az bol dursun bide hava da çok sıcak rahat etsin diye
Miracinannesi_ ebru3457 aslında hep 3-4 yaş olarak seçtim ama sonra lcw daki değerlendirme yorumlari tam beden alin biraz büyük falan yazınca kararsız kalmıştım teşekkür ederim
ebru3457 Miracinannesi_ yada 1 tane denemek amaçlı alabilirsiniz yakınınızda mağaza varsa kalıbına bakıp şey yapabilirsiniz ama ben genelde Lc waikikiden de büyük beden alıyorum arkadaşlarım kızıma hediye yollamıştı elbise takım 16 aylık ama 12-18 kıyafetler dar gelmeye başladı bebeğim zayıf olmasına rağmen kafasından giyip çıkarırken zorlanıyor o yüzden ben kendim aldığımda hep bi beden büyük alıyorum az bol oluyor ama daha rahat girip çıkarıyor bide zaten hava sıcak daralmasın bide tulumların altı çıtçıtlı oluyor genelde bebeğiniz kiloluysa o kısımdan dar olabilir bence büyük almanızda fayda var ama tabi yine sizin kararınız