Merhaba bebeğim 2.5 aylık. Gündüz uykuları çok düzensiz, geceleri de 9-10 gibi yattığında 2-3 defa emmek için uyanıyor. 11-11:30 gibi uyursa sabah 6’ya kadar deliksiz uyuyor. Uykuya dalışta özel bir rutin henüz oluşturmadım bazen kendiliğinden dalıyor, bazen ayakta sallıyoruz, bazen poposuna pış pış yapıyoruz.
Sizlerin rutinleri neler, bu durumda önerileriniz ne olur ?