Kızlar Allah aşkına ne yapayım ben artık kafayı yicem ya oğlum 13 aylık tövbe Yarabbi bi çocuk doğduğundan beri hep mi beslenmeye karşı olur ben anlamadım nasıl yaşıyor ya ay emerken hep 3 5 dk emer bırakır 10 dk sınra yine isterdi hep mama hiç almadı zaten keşke içseydi neyse ek gıdaya geçtik üstüme tır oturdu resmen asla asla yemek yemiyor kan değerleri bitik beslenme sınırda yani gerçekten artık korkuyorum birşey olacak ye ne yapayım ben nereye götüreyim bu çocuğu gastroenteroloji bölümüne dahil götürdüm kemiklerini sayıyorum resmen yavrumun