Merhaba kızıma dün şehriye çorbası yapmıştım ısıtmadan dolaba koydum az önce de yedirdim ama her gün taze yapıyordum zebil olmasın diye dökmedim onu yedirdim bi sorun olmadı şükür şuanlık aranızda böyle yapan var mı yada her gün taze mi yapıyorsunuz normalde her gün taze farklı çorbalar yapıyorum