Ben ilk göreve basladıgım sene mal bildiriminde bulundum 2023 yılında. 2024 Aralıkta ücretsiz izne ayrıldım anne olunca. 2025 temmuzda tekrar göreve basladım. Mal bildiriminde bulunmam gerekiyor mu? Mdr yardımcımız 5 yılda 1 bulunuluyo sen göreve baslarken bulınmustun gerek yok dedi ama Ahmet Ayaz hocanın videoda sonu 0 ve 5 ile biten yıllarda genel mal bildirimi yapılması gerekiyor diye izlemiştim. Normalde şöyle yani 2025 yılının Şubat ayına kadar mal bildirimi yapılması gerek ama ben o süreçte zaten ücretsiz izindeydim fakat izinde olan memur göreve dönünce 1 ay içinde mal bildiriminde bulunmalı diye yazıyor nette de. Müdür yardımcısı da gerek yok dedi okuldaki arkadaslarım sene başında yine bulunmuş ben ne yapmalıyım lütfen kesin bilen biri yardımcı olabilir mi?